oh, what a wonderful morning....not

Hualigen vad jag vaknade med ett ryck idag.....Kvart i fem hoppade jag upp och höll sånär på att kliva ur sängen när jag upptäckte hur tidigt det var. La mig ner och sov tre kvart till......När jag sen steg upp hade jag nog legat konstigt för mina armar var halvt förlamade....Är så läskligt när det blir så, det har hänt förr......Fortfarande har jag lite känningar av det, är lite svårt att skriva detta......Men jag vet ju att det snart går över :) Solen skiner idag igen....Så göttit;) Jobb ännu en dag......Kvällsjobb. Ska väl bli bra med det:) Sen är det ju helg med massa solande:) Ha det gott så länge.....

image453

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Om den gubben hade varit gumma - då hade det varit ganska likt mig en seg morgon!!
Jag brukar få så där i benet ibland - första gången det hände trodde jag det var en propp, eller något! Men läkaren förklarade att troligtvis var det några nerver som kommit ikläm... !
Men det är inge kul..., eller hur?
Kram pinglan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback