oj...

image515


Jag höll på att försova mig i dag.......Usch, vad jag avskyr det. Vaknade som tur var med ett ryck en halvtimme efter att jag egentligen skulle gå upp.....Så nu sitter jag här med mitt kaffe och ska snart väcka grabbarna för deras sista skoldag.......Får väl se hur kul det blir :)

image513

Avslutning var det ja......Men var är solen då? Det är ju meningen att det ska vara fint väder när man slutar skolan....Men nä då.....Inte här inte;) Fast det regnar ju inte i alla fall.....Man får vara nöjd med det lilla..
Sen är det sommarlov.....Smaka på ordet....Visst väcker det minnen....

image514

Senare i dag ska jag jobba.....Inte jättepigg på det i dag men det får ju gå det med :) Sen är jag ledig i morgon och jobbar  på söndag igen........

Kommentarer
Postat av: Annika

Kära du, naturligtvis får du väl länka till mig?! Jag blir ju bara jätteglad, såklart!
Sommarkramar :*

Postat av: Jollan

Såna där ko-muggar har jag med! =D

2007-06-15 @ 11:32:43
URL: http://jollanlovescarola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback