seg....

image576


Tjo, vad lite jag sovit i natt.......Hade jättesvårt att somna när jag väl kommit i säng. Låg och vände och vred mig och sista gången jag såg på klockan var den två......Sen ringde den halv fem.
image577

Så snacka om att jag är jättebamsetrött nu.....Fast jag lär ju överleva och eftersom jag är ledig sen fram till måndag så kan jag ju vila ut sen.....Jobbar för övrigt bara till ett i dag:)
Det verkar som det ska bli bra väder i dag...Solen skiner i alla fall just nu in genom köksfönstret....Gott:) Nu måste jag gå och göra mig i ordning för jag ska cykla i väg om en halvtimme......Ses senare.

image578

Kommentarer
Postat av: mia dh

Här är en till som sovigt minst lika dåligt. Ha det got iaf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback