tjingeling.....

image603


Inne en snabbvända i dag.......Gud vad ni é gulliga allihopa som kommenterar. Till er som är oroliga ;) vill jag bara säga att det är inte sååå farligt.....Men oerhört påfrestande det som pågår. Det tar en del på psyket men inte värre än att jag kan hantera det.....Jag har dessutom själv försatt mig i siutationen jag är i....Indirekt.....Genom slarv och obetänksamhet.

I dag är här varmt så det snurrar.....Det bara rinner av mig.....Ändå är inte solen framme:)
Känns som om det när som helst ska börja regna....Men hoppas det väntar tills jag varit och handlat:)

Pussar och kramar till er........

image604

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ville bara se om du varit här och det hade du..kram!

2007-06-21 @ 14:18:26
Postat av: Elisabeth

Ja, du är saknad - ska du veta!!! Varje dag..!
Kram min vän...

Postat av: Camilliondollar Baby

Vill bara önska dig en trevlig midsommar!

2007-06-22 @ 10:42:21
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Think Twice

Tittar in och vill önska dig en riktigt Trevlig Midsommar!
/Kram

2007-06-22 @ 12:36:56
URL: http://blueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback