Modebloggar

Jag läser ganska många bloggar varje dag och många av dem är modebloggar. Jag har märkt nu att efter ca. 1 1/2 månads läsande att de bloggar som är bäst är de som är mer personliga. Det är så tråkigt att bara se några bilder på lite mode och inte så mycket mer. Sen är det ganska tragiskt det här med att ständigt handla nya kläder......Vissa av dem som bloggar tycks inte göra så mycket mer än köper nytt dagligen. Jagar de lyckan i form av materiella ting????? Nåja, de är ju ganska söta och vissa är bara små "barn" som tror de vet och kan allt......
Var inte riktigt menat som negativ kritik även om det kan låta så......Jag tycker att dessa bloggare är väldigt modiga som visar upp sig så alla vet vem de är (framförallt de som är väldigt personliga), något som jag aldrig skulle vilja. Håller mig helst anonym..........
Ha det så bra:D

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback