Sömnig.....

Urk vad trött jag är idag..........Mörkare än vanligt ;) och så har jag jobbat i helgen. Kurs idag:(. Inte vidare kul då det egentligen är min lediga dag idag........Skulle verkligen behöva vara ledig. Så nu ska man behöva sitta inne hela dagen i det fina vädret.
Jättekul att folk läser lite här och lämnar kommentarer. Jag har social fobi light och detta är jättenyttigt för mig. Det känns lite som att fast jag är anonym så vet alla vem jag är och det är det jag behöver komma över. Sen känns det lite som "men hallå.....vem vill läsa om mig och mitt trista liv?" och kanske är det så, att man bara tittar in en gång och tycker att jag är trist och inte kommer igen. Men det gör egentligen inte så mycket, det är inte det som är det viktiga utan det är att jag VÅGAR lämna ut mig. Det är med skräckblandad förtjusning jag märker att flera stycken läst............Man är väl som de flesta, vill synas och höras, men samtidigt är jag så rädd för att någon ska säga "Förhäv dig inte" eller "Du ska inte tro att du är något". Men som sagt så är jag glad att jag VÅGAR och detta är faktiskt jättekul.
Ha en skön Måndag ;D

image30
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback