Äntligen hemma :)

Nu blev så datorn ledig igen.....Blev ett par timmars jobb idag ändå men vid sextiden fick jag bege mig hemåt för då mådde jag så illa.....Lite bättre nu dock. Men det är ju hemskt vad världen kan snurra:)
image259

Är själv hemma med pojkarna i kväll....Maken är på firmafest och dottern på annat galej......Ganska lugnt här nu, men eftersom båda gossar suttit vid vars en dator så har de ju inte märkts än.....Men nu norpade jag den ena;) Så nu börjar kanske snart gnabbet här....

Tittar på talang 2007 just nu....Brukar inte se det och det är egentligen rätt tråkigt men oj vad tjejen med apan är bra...Vilken charm :)


Nu är det snart dags att ta ut vovven på en kvällsrunda....Det brukar vara makens jobb men ikväll får jag ta det.....Det roar mig inte precis för jag har så svårt att gå på kvällarna och så är jag lite mörkrädd så jag får gå innan det blir för mörkt :)
image260

See ya....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback