äntligen hemma...

image384

image385


Det blev en regnig cykeltur idag. Men det var inte så mycket regn tack och lov. Sonen fick köpt sitt fiskespö och en låda till krokar och tillbehör, så nu är han glad:) När vi kom ut från affären blev vi sugna på mjukglass så då köpte vi såklart det......Gott var det. När vi körde hem tittade solen fram en stund, men har gömt sig igen så klart;)
Nu är jag alldeles ensam hemma för sonen vek av på vägen hem.....Skulle hem till en kompis. Tyst och lugnt är det......Oftast tycker jag om att vara ensam hemma men idag har jag en så konstig känsla i kroppen som jag kan få ibland......Känner mig så ledsen och nere och saknar då alla extra mycket:(
Ja, gud vad märklig man är...........Nu ska jag i alla fall sitta här och försöka njuta av lugnet och läsa lite bloggar.....Om jag inte somnar;)

image383

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback