äntligen

Jag var förresten och klippte mig i går......Det var välbehövligt....Äntligen blev jag av med pälsmössan.
image398
Jag har nog världens tjockaste hår....Frisören skrattade åt mig när jag begärde att det skulle ligga så platt som möjligt på huvudet....Alla andra eftersträvar volym. Men jag har volym så det räcker till många.......Fy och usch för mitt hår;)
Nu blev det i alla fall en kort och prydlig:) frisyr och jag känner mig ganska nöjd med efter omständigheterna.......Det är nämligen inte lätt att få till mitt hår i en snygg frisyr......Det blev ungefär som Michelle Williams frisyr......
image399

Så nu är jag nog nöjd ett litet tag:)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ser snyggt ut det där du...Jag blev oxå av med min mössa häromdagen..Åh va det e skönt med snaggat hår..
ha det gott

Postat av: Åsa.S

Jag har samma problem. Tjockt,tjockt och mycket...
Nu när jag sparar ut kan jag ju dessutom inte klippa ur det så mycket heller.

2007-05-30 @ 14:45:18
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ejmis

Mitt hår växer inte neråt utan utåt verkar det som, jag får Bobby Ewing-frissa om det blir för långt.

2007-05-30 @ 15:16:46
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Å, så kommer jag in här med mitt tunna babyfjuniga hår!
Jag säger som du: Usch och fy för mitt hår!
Men... det kunde förstås ha varit värre... typ inget hår alls! Inte kul det heller!
Kram på dig..

2007-05-31 @ 00:33:25
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback