bra kväll

Det blev ju faktiskt en riktigt skön kväll av det här......Gossarna har varit alldeles tysta......Sitter och spelar dator gör de, eller en spelar den andra tittar på. Men det som är det stora krysset i taket är att de inte bråkat ett enda dugg på hela kvällen......Det är sååå skönt. De kan faktiskt vara goa vänner om de bara vill;) Mammi love you boy´s
image262
Känner mig inte så särskilt trött ikväll.....Fast kanske lite ändå. Men jag känner inte för att lägga mig i alla fall. Det lär i och för sig dröja ett tag till.....Pojkarna vill ju inte lägga sig "tidigt" en fredagskväll......Jag lär väl återkomma hit någon gång till innan jag knoppar in ;)

Var förresten ute med hunden efter mörkrets inbrott....Det gick bra det med :) Blir ju inte riktigt så kolmörkt ute nu....

Kommentarer
Postat av: Lotte

Nej, visst är det härligt att man nu kan gå ut sent, och solen ändå skiner lite grann :)

Postat av: UmmaGumma

Måste vara underbart skönt när barnen är lugna och fina? :-)

2007-05-12 @ 00:11:35
URL: http://ummagumma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback