dåså....

Det är ju hemskt vad dagarna springer......Känns som om man inte gör annat än går och lägger sig.....Fast idag ska det bli riktigt skönt att sova, har nog ont överallt just nu......Är så rädd att jag ska börja hosta igen när jag lägger mig....Det känns så "tunt" på något vis......Andas mycket försiktigt för att inte börja igen, men det är så nära hela tiden.....Har fått konstiga spänningar i hakan också, vet inte om det var den intensiva hostan som gjorde det.....Känns som på gränsen till kramp.....Nåväl, nu får lilla jag snart sova :) Sitter alltid uppe rent för länge.....

Nighty, nighty <3
image305
Sweet dreams......

Kommentarer
Postat av: Mija

gu va du härjar med designen... duktig tjej. :) Headern du har nu gillar ja..

Postat av: A

Thanks.....

2007-05-14 @ 05:35:09
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback