good evening:)

Hoppas att alla goa människor mår bra såhär en fredagskväll.
.....Jag är trött som sjutton och benen vill inte riktigt med mig :) Har rusat runt i Lund i fem timmar idag......Dottern och jag tog oss en "kvalitetsdag", som det så fint heter. Hon var nöjd med dagen i alla fall.....Jag med. Men dagen började med brandutbildning, så nu vet jag hur man släcker en eld i en människa:) Bra va.......Nu sitter jag i soffan med benen uppe och smaskar på choklad.
image367
Det har annars varit en rätt tuff vecka med möten av olika slag varje dag.....Jobbigt, men så är det att jobba kommunalt;) Men nu är det minsann helg.....Och en ledig sådan.
Tack alla snälla som kommer in och tittar till min blogg då och då.....Ni é för söta........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback