hallihallå....

image396
Vad är det för konstigt väder vi har??? Igår vaknade jag klockan fem på morgonen av världens åskväder.....Det låg exakt över oss för blixt och knall kom samtidigt. Hu, vad det var läskigt....Sen på eftermiddagen blev det hur varmt som helst. Trettio grader och stålande sol.....Det var så skönt. Men idag då....Grått och trist igen. Fuktigt och regnigt i luften. Blir knäpp på detta......Hur trist som helst ju. Kan inte solen bara stanna kvar nu:)

Annars är det väl bra här. Har precis städat huset......Tråkigt men nödvändigt;) Senare ska jag iväg och jobba igen....Det ska bli kul idag.....Känner faktiskt ovanlig lust att gå till jobb:) Skönt.

Nu måste jag ta mig en snabbrunda genom favvobloggarna:) Ses sen.......

image397

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh, vad det lät härligt med 30 grader!!!! Kan du skicka upp lite till oss i Umeå?
Städa? Tycker om att ha fint - men inte att städa! Så då är det bara att välja: Antingen städa och ha fint, eller inte städa och det ser ut som... ja, du vet!
Ha det gott..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback