huvudvärk

image212Har precis sett CSI NY.....Bra program det där. Mannen längst till höger på bilden (kommer ej ihåg namnet) är så läcker, eller vad tycker ni? Visserligen tycker jag att original CSI är bäst men NY kommer inte långt efter........






Förbaskad huvudvärk jag fått nu......Känns som det sitter någon och bankar inne i huvudet på mig;) Käkarna är så spända att det inte är långt ifrån kramp........Att jag alltid ska spänna käkarna så och "tugga" hela tiden....Inte så konstigt att man får huvudvärk.
image213Men nu är det minsann snart dags att krypa ner under täcket och nanna kudden ;) Jobb i morgon igen ja.......Hoppas det blir en bättre dag. Ska i alla fall klä mig lite bättre då.......Tänker inte frysa så en dag till.........


Återkommer innan jag lägger mig med godnatthälsning;)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ser alltid alla tre CSI men orginalet är klart bäst. Hoppas din huvudvärk släpper snart!

Postat av: aenigma

Såg också på CSI. Men jag kan inte se bilden på dinblogg så jag är tokigt nyfiken på vem snyggingen är! ;) Haha Men jag ska kolla lite senare igen här.
Min huvudvärk har inte heller släppt. Blir galen på den! Har verkligen inte tid att bli sjuk denna veckan, vernissage på torsdag och bal på lördag. Gaaaah...

2007-05-08 @ 10:53:38
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback