kväll

Hemma igen....Ja jag sa ju att jag bara skulle jobba några timmar. Närmare bestämt blev det fyra timmar i dag:). Har även avklarat kvällsmaten som idag bestod av pasta med köttfärssås.......Det var gött;).

Lilla bäbisen(katten) springer omkring här just nu och jamar för fulla muggar......Jag tror att hon vill gå ut men det får hon inte....Först måste vi skaffa P- piller åt lilla damen. Vill ju inte ha hela huset fullt av bäbisar:). Men hon blir sååå ledsen när hon inte får gå ut med stora katten.....

Nu ska jag sätta mig tillrätta och gå igenom dagens bloggskörd för jag har inte haft mycket chans på datorn i dag....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tack för titt på min blogg..har du kollat om du är med på listan..det brukar vara förklaringen till nya besökare!

Postat av: Ninni

Du är med på listan!!

2007-05-01 @ 19:39:18
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback