minne....

image386Åh, jag minns min fina Holly Hobby docka som jag hade när jag var liten........Den såg nästan ut som den på bilden. Som jag älskade denna docka.........Det väcker minnen till liv och jag börjar nästan gråta och önskar mig tillbaka till barndomens obekymrade dagar..........
Önskar så att jag hade sparat den, hade varit kul att ha nu. Men jag fick ett ryck för en del år sedan och kastade massor av minnen. Då gick också min fina Skrållandocka till dockhimlen......Konstigt egentligen att jag som är en sådan nostalgiker kunde kasta en massa så där.....Men vi fick ju inte plats med allt......Men som sagt så önskar jag att jag sparat i alla fall något..........

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad jag blir avundsjuk på dig! Jo, lite! Att ha ett sådant kärt minne - sin allra käraste docka! Än om du inte har kvar den, och jag förstår att du saknar den, så har du ett vackert minne som aldrig kommer att lämna dig!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback