morgonstund har guld i mun........

image306Shit vad trött jag är idag.......Vill tillbaka till sängen.....Inget kul alls idag att stiga upp. Har varit uppe en hel del i natt för att jag hostat så......Ville för det första inte störa maken alltför mycket eftersom han skulle upp tidigt och sen är det ju stört omöjligt att ligga kvar när det kittlar så förbaskat i halsen...............Så nu sitter jag här och känner mig halvdöd...........Tur att jag inte börjar jobba förrän kl. två i eftermiddag, så jag kan faktiskt lägga mig att sova när gossarna gått till skolan..........Eller så gör jag inte det , som vanligt........Alltid något som jag kommer på att jag måste göra...........Dum som jag är. Nåväl, vi får väl se hur det blir med den saken.....Som sagt så är det dags att jobba idag.......Kul och inte kul..........Känner mig inte riktigt kry än ju..........Men det går väl ändå. Jag sa här hemma igår att jag nästan aldrig varit sjuk i hela mitt liv och nu senaste tiden har jag åkt på det ena efter det andra....Först var det öroninflammationen.........Sen yrsel och illamående massa jobbiga förkylningar också nu denna förfärliga hosta.........Vad är det som händer? Jag blir ju helt utslagen........Undrar om det är för att man inte är van att vara sjuk........Vet inte......Menmen, sånt är livet ;)

See ya.....

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Usch usch..den där hostan känner jag igen, min make led av den i 3 månader, sen fick sonen de, på honom så yutvecklade de lunginflammation, men nu e dom friska båda två..KRYA PÅ DIG!!

Å kom ihåg, ingen tackar dig för att du kommer sjuk till jobbet!!

Kram

Postat av: mia dh

Hoppas du kan få ro och vila en stund, när man är hängig är det bästa medicinen. Krya på dig...

2007-05-14 @ 07:44:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: ejmis

Usch för att vara klen..krya på dig!!

2007-05-14 @ 09:39:23
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Var rädd om dig. Återkommande infektioner brukar vara kroppens sätt att det är dags att varvar ner.
Har du mycket runt omkring dig? Försök vila så mycket det bara går och lyssna på kroppen.

Krya på dig!
kramis

2007-05-14 @ 13:11:15
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback