nu är det förkylt...

Fy bubblan för att vakna idag då.......Blä, så förkyld jag är. Kom över natten gjorde det......Kul att vakna med alldeles igenkorkad näsa, intorkad mun och hals och världens huvudvärk.............:(
Avskyr det....Jag brukar nästan aldrig vara sjuk så det blir alltid extra jobbigt när jag blir det. Jag kände på mig att något sånt var på gång.....Dottern var sjuk förra veckan, dundersjuk, och sen att gå omkring våt och kall som jag gjorde i måndags gör ju inte saken bättre.....Nåväl, det är ju bara att gilla läget....Vad annars finns där att göra?

Regnar gör det också:( såklart.......Vill ha tillbaka solen och värmen....
Komsi, komsi lilla solen.....

Blörk....Fast jag dricker fortsätter det kännas som öknen i munnen på mig...
I don´t like....

image227

Kommentarer
Postat av: Christina W

Förra sommaren köpte vi eucalyptyshonung. Kanongott och fräscht att ha i te när man är förkyld. Lent för halsen också

Postat av: ejmis

Krya på dig!

2007-05-09 @ 12:03:41
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback