saknar............

image358
En jättekram av kärlek till alla goa vänner i bloggvärlden.......Jag kommer att sakna er massor och blir alldeles gråtfärdig när jag tänker på att inte få "träffa" er varje dag :(
Fy vad livet är jobbigt ibland.......Vill bara hoppa av tåget och vänta tills allt är fixat av sig själv. Vill inte vara vuxen....Jag har gjort fel från början, när jag gick in i vuxenlivet.....Det straffar sig nu. Det enda jag har att vara riktigt stolt över är att jag faktiskt är en bra förälder som gör allt för mina barn och att de artat sig riktigt bra...........Har inte så mycket annat att vara stolt över. Gnäll, gnäll och gnäll..........Men det var faktiskt syftet med bloggen från början. Att få skriva av sig....

Skriver ett godnatt senare också......Kan inte slita mig och måste ändå gå igenom favvobloggarna en gång till......

Miljoner pussar och kramar till de som vill...........

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bara en verkligt klok och insiktsfull människa som du verkligen verkar vara, kan se sina fel, ta sina konsekvenser, och sedan växa som människa!
Det är väl just det - att vi gör fel som bevisar att vi är människor! Hur många människor har du träffat utan fel? Nej, just det! Inte många!
Men visst, vem vill inte hoppa av tåget ibland? Men det som gör oss verkligt stora är att vi faktiskt inte gör det! Vi kämpar oss igenom!
Så var du så himla stolt över den du är! Du är modig, insiktsfull, stark och har en unik empatisk förmåga som du delar med dig av! Du kan vara stolt över den DU är!
Puss o kram i massor tillbaka....

Postat av: Blogglösa Camilla

Puss och Kram

2007-05-21 @ 00:23:09
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Åsa.S

En stor kram full med "ork" till dig!

2007-05-21 @ 15:53:59
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Mija

Energikramar i massor!!!! (kommer med ljusets hastighet..) :)

2007-05-21 @ 18:10:32
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback