utmanad.....

Jag har blivit utmanad av kvinnafrumamma

REGLER:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

JAG...

# Har gått upp trettio kilo i vikt på tre månader....

# Har gått ner femtio kilo i vikt på sex månader.......och hållt vikten :)

# Har flyttat tio gånger på tjugo år.....

# Har inget körkort.....

# Viftar konstant med tårna ;)

# Har varit tillsammans med samma man i nitton år.....


Nu är det så här att jag gärna gör utmaningar men inte skickar den vidare......Tycker det är urjobbigt....vet ju inte vem jag ska skicka till. De flesta på min blogglista har redan fått den av någon annan.......Sorry, men det är nog sjunde konstiga grejen med mig.......
Social fobi ni vet :S


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Har gjort den förr, men lovar att försöka igen i kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback