vilken morgon....

Urk vilken morgon det blev.........Det började med att jag inte fick liv i gossarna.........
Nääää, ska man behöva stiga upp i tid???
image252
Så stressigt blev det sen när det bara var minuter kvar till skolan började.......

image253Sen skulle givetvis kaffekokaren gå sönder.......Panik där. Jag dricker MASSOR av kaffe.....Hur ska jag nu klara mig? Blir tokig.....Har inte råd till detta nu ju.......Blir till att koka kaffe på spisen.....
image254
Sen kom jag på att jag glömt köpa cigg........Inte det också.....Så vad gör man? Jo, är man beroende så är man....Det var bara till att cykla iväg en kilometer till närmsta mack för att handla nya........Blä för denna dagen.

Men, men.....Nu kan väl inte mer gå illa idag? Ser nu positivt på resten av dagen:)
Fast lite snurrigt positivt;) Det går runt av yrsel i skallen på mig......Men det är smällar man får ta.....

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Men det är ju en kanon början på dagen! För då kan ju allt bara bli bättre!
Ha det gott!

Postat av: Anna

ja det jobbigaste med datakrångel är ju att jag inte begriper ett skvatt..och dämed riskerar att antingen förvärra eller inte göra nåt av ren rädsla. liksom..haha.
önskar dig en fin fredag!
puss!

2007-05-11 @ 10:22:14
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ejmis

Varför blir det så där vissa mornar..?Tänk vad skönt det skulle vara att bara lägga sig i sängen och bara somna om.....!

2007-05-11 @ 18:23:30
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback