blörk...

image1020


Jag är trött, trött, trött...... Jag hatar detta. Städa, röja och slita. Fy vad vi varit dumma när vi samlat på oss så mycket bråte....Helt otroligt ju. Känns som om vi aldrig ska bli färdiga. Vi har visserligen bestämt att det ska vara färdigt nästa helg....Men hu. Då ska vi nämligen köra iväg med allt till sopstationen.......Som vi har sorterat sopor idag. Måste ju vara såå noga. Där är hur mycket som helst.....Glad att jag slipper vara med, för det får maken sköta om med en vän....
Men nu är jag i alla fall hemma:) Har nyss ätit middag som blev korvgryta med potatismos.......Nu sitter jag här i köket och känner mig alldeles vingabruten:) och lyssnar till diskmaskinens brus.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback