dags för sängen



image1014

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

God natt och sov gott!/Kram

Postat av: Junitjej

Sov så gott!
Ha en trevlig helg!

2007-11-17 @ 00:13:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Vännen... och fantastiska människa!

Har någon sagt till dig hur värdefull du är? När jag läser om dig och barnen... vet du hur mycket jag beundrar dig? Jag läser mellan raderna om sonens skolk, och att din prinsessa har det tufft... och där läser jag hur du mycket du älskar dem. Vad de inte riktigt har insett än... eftersom dom är alldeles för unga, det är att dom har en mamma som alltid finns där, som älskar dem, och kommer att stå bakom dem när det blåser! Så oavsett vad de går igenom, vilka prövningar de ska testa så kommer deras mamma att finnas där!
Och det kommer att bära dem vidare, och de kommer en dag att möta världen som starka och omtänksamma människor!! Precis som sin mamma...
Det är jag alldeles fullständigt övertygad om!!

Ha det gott...varmaste vän!

Många många kramar...

Ps. Du får gärna maila till mig om du känner för det... jag har varit lite dålig på att använda den själv, men ska bättra mig...! Kram igen..

2007-11-17 @ 01:49:13
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback