det bidde ingen TV...

image1102


Eller ja.....TV skärmen tittade vi ju på men inget trist program. Dottern plockade fram gamla hemvideofilmer från när barnen var små...... Flera timmar har vi suttit och tittat nu. Hur kul som helst:). Vi såg bl.a. vårt bröllop där minsta grabben var fyra år och låg och kröp rundor på altarringen och kröp under kjolen på mig ;). Flera underbara julaftnar där vi suttit och lekt med barnen på kvällen med deras nya saker......Jag blir alldeles mjuk i hela kroppen och hjärnan när jag tittar på mina älskade små barn..... Så söta de var......Och som de samsades.....De var ju hur gulliga som helst mot varandra. Så det finns i dem, det är väl bara tonåren som gör dem stingsliga nu....... Jättekul att höra deras röster också, hur de har förändrats under åren.....Storkillen som just håller på att komma i målbrottet, hur han lät för tre år sen.....
Ja, det har varit en fin kväll:)

image1103image1104




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback