drömmar....

image1094


Jag kom att tänka på det här med drömmar..... Alla drömmer vi ju och det varje natt. Men det är inte alltid man minns sina drömmar.....Ja, om det inte är dagdrömmar då.....Som visserligen är en ständig aktivitet i hjärnan min:). Hur som haver så tänkte jag berätta om två återkommande mardrömmar jag hade som barn.......Jag tror det var när jag gick i mellanstadiet som de dök upp och sen följde de mig ett bra tag.....

Dröm 1.

Jag blir jagad i skolans korridorer av ett rasande lejon.....Springer och springer men kommer ingenstans:(. Till sist blir jag insläppt i ett klassrum av någon......Men sen helt plötsligt är jag där igen och blir åter jagad av lejonet....

image1095


Dröm 2.

En jättekanin dyker upp.......Den är stor som ett höghus... Jag har för mig att den jagade mig och någon kompis. Denna dröm har jag inte såå mycket minne av och den var nog egentligen inte riktigt så skrämmande som den andra. Men ändå.....EN JÄTTEKANIN? Normalt:)

image1096



Kan undra vad en drömtydare hade kunnat tolka ut av detta....Säger nog en hel del om min skoltid och hur jag kände då.......

Kommentarer
Postat av: ejmis

I den allra första dröm jag kan komma ihåg att jag hade som barn blev jag jagad av vargar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback