ett förtroende.....

image1032


Jag fick äran att läsa dotterns blogg......Vet ni hur det känns när man inget hellre vill än att veta hur det egentligen står till......Verkligen vill läsa. Men att helt plötsligt bli rädd......rädd för vad man ska få läsa.. Hon har haft den lösenordsskyddad innan och sa till mig i fredags att jag fick läsa.....Hela helgen gick och jag fasade. Nu har jag läst......och det var ingen kul läsning. Hon mår inte bra. Skit...

Nu är det upp till mig att se till så hon får hjälp......Men det är inte lätt.  Hon måste själv vara beredd att satsa.....


image1033

Älskar dig min egen prinsessa......Mer än du kan ana.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vad jobbigt att hon inte mår bra... men vad härligt att hon öppnar sig för dig!
Ha det gott!

Postat av: Elisabeth

Men underbara vän... förstår att det blev tufft för dig nu!
Att ens barn mår dåligt... finns det nåt värre! Men vet du vad jag också tror... att då du fick hennes förtroende att läsa detta nu, betyder att hon har tilliten till dig att du kan hjälpa henne! Tidigare så har hon sett hur jobbigt du har det, och inte velat belasta dig... men nu så känner hon din styrka, och hon är inte längre rädd för att du ska bryta ihop när hon nu kommer till dig!

Jag vet inte... jag bara spånar utifrån hur jag och Carolina har det. Jag vet att hon inte gärna vill belasta mig... hon tycker att jag har nog ändå, men jag försöker hela tiden nu tala om för henne att min största och första prioritering är att hjälpa mina barn! Och det är en prioritering som jag gjorde när jag valde att bli mammma... MEN att enda möjligheten för mig att kunna hjälpa henne är att hon berättar! Hur illa det än är...!
Vi har kommit en bit på väg... men vi har långt kvar att gå..

Men åh.. vad jag tänker på er, och på henne nu!Hur gammal är hon? Förstår ju att det är något som går djupt, och är svårt för henne! kan jag hjälpa dig på någe sätt??? Jag blir så riktigt förtvivlad när jag läser!

Snälla vännen, hör av dig!

Stor stor stor kram till både dig och din dotter...!

2007-11-19 @ 11:02:29
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: mia dh

Peppande kramar till dig och vad fint att du fick läsa. Ha det gott...

2007-11-19 @ 13:32:41
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: ejmis

Tråkigt att din dotter inte mår bra, att hon lät dig läsa visar på att hon har förtroende för dig och det vet jag att du kan förvalta väl.
Jag är glad att din dotter har en så duktig och stark mamma! Kram!

2007-11-19 @ 18:07:11
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback