fredag.....

image997


Dags att inleda en ny dag........Fredagar är numera bra dagar kan man väl säga. I ett avseende i alla fall. Jag behöver bara väcka en kille i taget eftersom lillkillen har sovmorgon. Det gör allt betydligt behagligare........Jag har mer tid åt var och en kan man väl säga och jag slipper deras tjafs och bråk ;) Snart dags att få upp en.....
Ledig idag igen......Skönt. En hel del att göra fortfarande kan man väl säga. Ont i armarna har jag idag.....Det var ett tag sen sist och jag trodde att jag blivit bättre, men nejdå......Igår hade jag jätteont i benen och det hänger i lite fortfarande så det har tydligen inte blivit bättre. Det har bara hållit sig borta när jag haft andra bekymmer ;) Tur är väl det.......Annars hade jag nog inte pallat trycket. Nog gnällt nu.

image998


Oj, vad mycket "kan man väl säga" jag skriver.........*fniss*

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas värken försvinner!

Du får ha en bra dag!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback