gnällpelle.....

Nu får det väl ändå vara bra med gnället från "idol- Andreas"..........Jag tycker att det mest har varit en massa gnäll från han hela tiden. Om man ställer upp i en sådan tävling så får man faktiskt räkna med kritik. Som när de förra gången sa till honom att han rörde sig stelt på scenen då tog han det som att han måste dansa...De sa ju faktiskt att han sjöng bra. Men lyssnade han på det? Nej.....Nu tycker han att han mår sååå dåligt av Kishtis "hån" förra veckan så hans vänner säger att han ska polisanmäla henne....What!!!!!! Jag såg det och jag uppfattade det inte som ett hån...Bara att hon är så virrig att hon inte vet vad hon ska säga.......Kära tider, jag säger då det.....Gnälligare människa får man ju leta efter......

image1154

Hämtat från
aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Han å hasn fru borde åkt hem för länge sedan!!
Ha en bra fredagskväll

Postat av: Pia

har irriterat mig på honom en längre tid, dessutom är det ju precis som du skriver...han fick ju kreddit för sin sångröst. Skicka hem honom !

2007-11-30 @ 15:15:41
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: josefine

Undra om han har mycket press på sig ikväll :P

2007-11-30 @ 17:58:33
URL: http://joseliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback