god natt.........

Sov gott....


image1043

Kommentarer
Postat av: michel lillsund på väg ur missbruk och kriminalitetm

Älvsjömässan 20 nov för männskligarättigheter

Detta är ett mass ut skick som du sprider vidare genom att kopiera, detta för att stödja den kamp jag för mot droger,kriminalitet,och lika rättigheter
På www.michellobban.blogg.se
Ni kan träffa mej på mässan i emerichofondens monter
Jag kommer uppdatera hela dagen med foton text och känslor kring mässan. sprid gärna detta vidare till alla era Internet kontakter för det gör skilnad. Det är en kamp som gynnar samhället,skriv om det på eran blogg
eller maila det vidare gör besök på min blogg det gynnar kampen när ni är inne i bloggen titta runt och komentera det ni tycker känns ageläget?.på onsdag efermiddag kommer jag svara samtliga komenterer inlägg

Tack på förhand michel lillsund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback