komplex???

image1051


Jag retar mig på att jag har ett så fjöntigt komplex.......Det gör mig nästan lite ledsen. Alltså.....Jag sitter och går genom lite bloggar här och där och blir sotis......Vilka fyndiga, roliga inlägg vissa gör. Att ha en massa vettigt att säga hela tiden, att ha ett fint, lyckligt liv.....Att ha värsta fina designen på bloggen.....Ja, listan kan bli hur lång som helst.......Sååå himla knäppt och tråkigt att känna så.......Under de månader som jag varit mycket frånvarande från min blogg brydde jag mig inte.....men nu.......Vill ju vara en klok, rolig människa som har det jättefint hemma, som lever ett lyckligt liv........Men nädå....Inte jag inte. Visst är det oerhört fjantigt????
Jaja....Det försvinner väl så småningom det här komplexet för jag minns att jag kände så i början av min "bloggkarriär" också....Är väl bara lite ringrostig nu:)

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ja tycker absolut inte du behöver ha några komplex!
För det första har du en jättefin blogg, sen behöver man inte vara så rolig jämt, utan du skriver det som är just du...på så vis blir din blogg unik!
Att skriva direkt från hjärtat är fint nog!
/Kram

Postat av: Pia

Man kan ju fundera över hur lyckliga folk är...på riktigt alltså ;) Äsch " du duger så bra" eller vad är det hon sjunger. Du har en trevlig blogg.

2007-11-21 @ 00:19:45
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Gabbi

Gillar din blogg!! Man behöver inte vara rolig, å ha en massa inlägg hela tiden!! Tycker att du verkar va en människa med hjärtat på rätta stället!! Fortsätt som du gör!! DU DUGER BRA!!!
ha en fin dag!

2007-11-21 @ 07:18:14
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback