mycket tv bidde det.....

Det var en lååång TV- kväll. Men det var två bra avsnitt av Greys i alla fall........Men nu är jag ju inte trött längre.

image976



I morgon har jag tvättdag:) Många år sedan jag bodde i lägenhet och måste tvätta i tvättstuga.......Lite jobbigt att vänja sig vid. Man kan ju inte precis tvätta när man känner för det......Fast här är i alla fall gott om lediga tider. Jobbigast är dock att man måste kånka tvätten ner för tre trappor och över en gård. Fast jag får ju motion i alla fall.....Se alltid det positiva i det jobbiga.... Eller:) Japp, klockan sju står jag där nere beredd med tvätten.....

Just nu skulle det inte sitta dumt med choklad......Himla sugen ju ;). Men här finns inget......

image977

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hade jag haft dig här så hade jag bjudit dig på en STOR chokladbit! Köpte en ny sort (jag tror den är ny..?) idag, Marabou med nonstop i... SE, Carolina och Jonas tyckte den var väldigt god! Jag vet inte.. för jag har inte smakat... inte än iallafall!

Vi har också tvättstuga i källaren... men det finns hiss, och sen är det bara en trappa ned, så för mig är det ingen match att bära tvätt upp och ned! Förstår ju att det är betydligt besvärligare för dig!!

Hoppas att du sover gott... du som snart ska upp till tvättstugan... stackars dig! Du borde få sova ut..!!

Varma kramar..alltid!

Postat av: Pia

har väl börjat vänja mig vid tvättstugetiderna efter ett år i lägenhet, har också lätt att få tider men fy vad det är trist att bära tvättkorgar upp och ner, en annan fördel är väl att allt blir klart . Har man maskin inne så hänger det för det mesta något renttvättat i ett rum. Synd att man inte får börja 04.30 eftersom jag är vaken....Jäkla nackspärr och förkylning.

2007-11-15 @ 04:48:42
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback