ny dag - nya tag.....

image1150


Då var det fredag igen då.... Dagarna går fort nu, redan första december i morgon....Hur sjukt som helst ju:) Shit.....Har ju glömt köpa chokladkalendrar till barnen:/ Måste komma ihåg att fixa sen.....
Nu har äntligen stora sonens utredning kommit igång...... Ska ju kolla om han har något inom autismspektrat.....De ringde igår och vi bestämde några tider. Pust, stånk och stön..... Som om man inte har tillräckligt redan. Men detta måste helt klart prioriteras.....Jag är glad att det äntligen händer något. Som jag har kämpat för detta i tio års tid........ Men enligt vissa inom BUP var det ju jag som var orsaken till att han är som han är.... Jag som ju bundit honom för tätt till mig...Bullshit säger jag om det....Och beviset får jag ju nu, de på autismteamet anser ju honom tillräckligt "konstig" för att ta emot honom för utredning...

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hoppas att allt går bra med sonens utredning, jag menar de e ju alltid skönt att få svart på vitt! De betyder ju med att man kan få den hjälpen som man e berättigad till?!
Ha en fin dag!!
*väntar nyfiket på bilder på fönstrerna*

Postat av: ejmis

Skönt att utredningen äntligen kommer igång.
Ha en bra dag!

2007-11-30 @ 09:03:10
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag beundrar dig och ditt kämpande. Vad mer kan jag säga? Stå på dig och upp för sonen även fortsättningsvis! Kram

2007-11-30 @ 09:26:24
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Pia

I bland måste man hålla för öronen när BUP spyr ur sig galla. Glöm vad de säger. All forsking pekar på att det handlar om en neurologisksjukdom. Folk från BUP behöver alltid ha någon att skylla på...Har arbetat ihop med dem i många år så jag vet. Ha det bra.

2007-11-30 @ 15:18:24
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback