ny dag

image1121


Att en enda shopingdag kan ta kål på mig.......Jag har superont i mina ben..eller främst vänster. Vi ska inte tala om hur det känns i högerarmen.....Det var tungt att bära massamycket tyg och en adventsljusstake. Det är så trist att jag ska få så ont av minsta lilla.
Idag ska jag fortsätta med gardinsömnaden....Ska bli skönt när det är färdigt. Jag ska också plantera en hel del blommor.....Köpte två nya fina krukor till köket och sen köpte jag hyacinter och lite andra växter som ska planteras. Så jag har en hel del att göra innan det är dags att dra till jobb vid tvåtiden......Antagligen kommer jag att sitta ikväll igen med syendet....Jag ser ingen ände:)
Nä, nu måste jag försöka få upp två mycket trötta grabbar.....Jag glömde helt av tiden igår när jag satt och sydde så de kom inte i säng förrän elva.......Hoppas de kommer upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback