soligt...

Oj, vad skönt det ska bli att få upp gardiner i köket.......Jag äääälskar solen men inte när den står rätt in i plytet på mig och det är just vad den gör i köket.....Men om det är sol i morgon så kan jag dra för gardinerna:) Det blir så hiskeligt varmt här.....
Var precis ner en sväng i blomsteraffären och köpte en ny blomma till köksfönstret och en ny ängel......Men jag måste nog ta en sväng in om sen också, för jag tittade på jättefina vita krukor och kunde inte bestämma mig men när jag kom hem så bestämde jag att de hade varit perfekta i köksfönstret:) Nu måste jag snart rusa till tåget för att åka till Jysk:)
Ha det bäst.....

Kommentarer
Postat av: Pia

Här lyser solen oxå men det är kallt. En dag i månaden
är bara underbar och det är lönedagen, tyvärr är det bara så mycket månad kvar när lönen är slut ;)

Postat av: Cajsa

Gillar inte heller när solen lyser en rakt i ansiktet.

2007-11-28 @ 07:41:33
URL: http://newme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback