söndag

image1105


Så var det då söndag igen.....Hu, vad sent det blev igår då. Kom inte i säng förrän klockan var närmre ett....Det känns nu:) Jag har träningsvärk i magen.....Undrar hur jag fått det? Jag har inte gjort något alls för att kunna få det....Möjligtvis för att jag hängde ut genom ett fönster på jobb för att kunna putsa ett annat fönster....Men det låter lite långsökt. Jaja, träningsvärk har jag i alla fall:) Idag är det himla grått och trist väder.....Och jag måste hela vägen till huset för att stora sonen lånat min cykel......Jobbigt, jobbigt. Men det kompenseras lite av att vi nog bara behöver tillbringa max tre timmar där idag för att sen vara helt klara:) Sen är det tvättstuga som gäller i kväll.....See ya...

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon! Skönt att du snart är klar med huset.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback