fullt upp...

image912


Shit vad det är kallt idag.........Flera minusgrader ute och inne är det inte heller speciellt varmt. Jädrans skithus man bor i:)
 
image913

Jag har fullt upp att göra här om dagarna........Vi flyttar nämligen om två veckor:).Så snart slipper man dålig isolering.......Vi ska flytta till värsta lyxlägenheten och kommer att slippa att cykla en massa för vi kommer att bo mitt i smeten.......Nästan granne med affärerna:) Snacka om att jag är glad men också stressad......Hur mycket hinner man samla på sig egentligen? Vi har massor att kasta.......Helt otroligt ju.

Nu hinner jag inte mer denna gången men jag återkommer snart:) Kramar......

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det låter perfekt för er! =)

Postat av: Elisabeth

Varenda "värsta lyxen" är du verkligen så värd!! Varenda litet korn av lite glädje och vackra, varma miljöer är du så så så väl unnad!!

Som du har kämpat så önskar jag att jag hade möjlighet att bjuda dig på värsta lyxresan till Bahamas, bo på lyxhotell och bara njuta av tillvaron... !

För mig är du, och kommer alltid att vara en vardagshjälte!! En stor sådan..!!

Ha det gott.. vännen!!

STORA kramar...

2007-10-14 @ 15:21:13
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Camilliondollar Baby

Flytta är alltid bra, då får man en ordentlig rensning! Kul med lyxlägenheten och nära till allt.

Kram

2007-10-14 @ 21:52:42
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: Pia

Mmmm inte bra att vara ekorre med andra ord, sambon är en riktigt sådan. Får alltid rensa när han är på jobbet. Nu när vi packar om allt för att veta vad vi ska ha med till Spanien får jag skicka ut honom på "enklare" ärenden för att få slänga så mycket som möjligt. Hoppas ni kommer att triva gott i er nya bostad !

2007-10-14 @ 21:56:24
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Borthy

Är så glad att höra att du har fullt upp med flytt! Det här kommer bli bra!
Vi hörs mer sedan när det lugnar sig för dig! Till dess, sköt om dig , jag finns här och tänker på dig och hejjar på dig! kram

2007-10-15 @ 13:36:11
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback