inget är som väntans tider...

image891


Så jobbigt det är att gå och vänta på ett besked när man vill veta NU och meddetsamma:) Men,men, det kommer ju så småningom så jag får väl ge mig till tåls.......Men ont i magen har jag.
Idag är det jobb som gäller för min del.......

image892

Stackars maken blir alldeles ensam hemma i kväll. Alla barnen är ute på vift denna helgen och jag jobbar så ensam får han känna sig. Fast i morgon är det jag som får vara själv hemma, för då spelar ju MFF match och det ska såklart gubben gå på.....Men jag njuter av att vara ensam:). Värst är det nog för honom på söndag.......Fortfarande inga barn hemma och jag jobbar hela dagen och det är hans födelsedag.....Kul för honom:). Fast vi är ju alla hemma på kvällen så då får vi väl fira honom lite då.
Vilket underbart höstväder det är....Det är värsta högsommarvärmen.......Jag gick precis till affären och höll på att svettas ihjäl i min tunna kofta. Det är sååå härligt med sol och värme......

image893

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Min vän... jag tänker på dig ungefär och precis hela tiden!
Mail kommer... men jag har lite mycket just nu.
Men du finns så nära nu.. hela hela tiden!
Du ÄR en så fantastisk go och snäll människa... och du har styrkan att slåss mot väderkvarnar, än om du inte känner det riktigt nu. Jag förstår din rädsla... men kom ihåg en sak: Du är så stark, att om du inte fixar det idag.. så fixar du det imorgon! Så är det bara!! Tro på dig själv... jag kommer att följa dig på vägen!
Ha det gott så länge... nu ska jag gå ut med gubben!
Varmaste bärande kramar...

Postat av: ejmis

Usch ja vad väntan och ovisshet är jobbigt.
Nu håller vi tummarna för att det ordnar upp sig för dig =)

2007-10-05 @ 19:18:01
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback