kanske.....

image885




Det verkar som om något ändå händer.......Fick ett telefonsamtal i går kväll från människan jag sökt en vecka.....H*n hade funnits på annat nummer som jag min nötta inte har. Nåväl......Vi ska träffas och sen förhoppningsvis blir allt bra......Hoppas.
Annars är jag ledig idag.......Ska mest bara slappa för det behöver jag. Ta en telefonpausdag ska jag också...När den viktigaste av dem inte behöver ringas så struntar jag i det andra också.....en enda dag. Grådassigt väder är det idag.....Tråkigt men sant.

Kram....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Då ska jag hålla tummarna så att de går av! Skickar även en tanke dit upp om lite bistånd!!!
Du behöver all all all support nu.. all hjälp så att det löser sig för dig nu!
Varmaste kramar idag... o ha en skön telefoningentinggöradag! Du behöver nog det...!!
Var rädd om dig.. vännen..

Postat av: KvinnaFruMamma

Fy vad kämpigt du har det nu. Hoppas verkligen det löser sig snabbt för dig.
Försök göra något för dig själv som DU mår bra av. Behöver inte vara något stort men något som ger dig lite positiv energi.
Här kommer en maga kram!

2007-10-02 @ 12:07:22
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: ejmis

Håller tummarna för att det ordnar sig =)

2007-10-02 @ 19:16:20
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anonym

Bara njut. Jag känner på mig att du snart har det i hamn! Tänker på dig det vet du! Skriv sen när du har kommit i genom allt och berätta, om du vill och när du vill! Jag finns kvar även om du har det mycket just nu. Jag orkar inte heller berätta för alla hela tiden om mitt alltså, i bland behöver huvudetet lite paus. Kram

2007-10-02 @ 22:26:51
Postat av: Camilliondollar Baby

Skönt att du fick kontakt till slut! Kram

2007-10-02 @ 22:45:40
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback