måndag.....igen...

image929


Pust, vilken helg.....Var totalt slutkörd i lördags kväll så jag tog det halvlugnt i går......Har ställt i ordning i köket, vardagsrummet och lite i en av grabbarnas rum......Men än är det mycket kvar. Sååå mycket grejer man har. Men det allra tråkigaste jobbet återstår......Städa huset. Fy sjutton vad jag inte vill det.

image930

Massor av fönster som ska putsas. Fast det har maken lovat att göra:) Denna veckan är det höstlov och det innebär mer jobb för min del......Jobbar massor denna veckan, precis när jag behöver vara ledig. Men, men, sånt é livet ;). Måste dra nu....Jobbet väntar.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Flyttstädning är aldrig kul!

Kram

Postat av: Cim

Hoppas allt är bra och att det går lätt att städa ur huset!!! Kram

2007-10-31 @ 10:36:55
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Cim

Hallå där, jag håller inte på med jobbsökande, maken och jag driver ett utbildningsföretag, därför har jag tagit lite ledigt när det ändå är höstlov... Kram

2007-10-31 @ 12:02:31
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback