sådärja......

image902


Nu var städningen äntligen avklarad......Så nu kan jag strax bege mig hemåt:) Fast först måste jag sticka ner till tågstationen och hämta upp lillkillen.....Han har tillbringat helgen hos kusinerna och är just nu på väg hem:) Första gången han gjort resan själv......Jätteduktig har han varit, fast knäppa mamma ringt honom stup i kvarten;) Jag var så orolig att han skulle hamna fel ju.....Men inte han inte:)
Jag är jättetrött nu och det ska bli skönt att komma hem.....Söndagar är nog den dag i veckan som är värst att jobba. Vet inte varför men den är mer intensiv också måste man städa efteråt innan man får gå hem:) Hoppas att alla får en fin kväll så hörs vi i morgon:) Kram

image903

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Du får ha en skön kväll!
P.S. Ja, det blir Flygande Jakob!

Postat av: Ulla

Det är alltid lika spännande när man ska skicka iväg sina barn ensamma för första gången på äventyr. Jag kom ihåg att jag oxå första gången höll på att ringa sönder sonen. Han är nu 16 och klarar sig galant själv.

2007-10-07 @ 18:28:08
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Gunilla

Är det ok om jag tjuvar din bild! Den passar här hos mig just nu när jag har kattbesök...
Ha en bra dag!

2007-10-08 @ 13:58:10
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback