saker händer.....

image889


Det verkar som om det kommer att ordna sig:D.......Jag får veta definitivt i morgon eller på lördag hur det blir. Det var bara några små detaljer som behövde gås igenom först....Men det verkar hoppfullt. Tänk att jag kunde vara så envis och ha all denna styrkan att orka ta mig igenom detta......Jag fattar inte det riktigt. Ja, jag ska väl inte ropa hej för tidigt men hoppas gör jag allt:) Tänk att det finns så genuint snälla människor.....Jag kan inte riktigt fatta det. Att man vill hjälpa någon utan att man själv vinner på det.....Det får mig att vilja bli en bättre och snällare människa. Om allt går vägen så kommer jag förmodligen att berätta en liten del om vad det handlar om.....Så att ni som hälsar på här förstår lite bättre....Men jag kommer att utelämna vissa delar......

Tack till alla mina fina vänner....Ni som kommer in hit och stöttar och är så fina. Jättetack till er som jag har viss annan kontakt med också, ni är guld värda......Bara att få "kräka" ur sig vad det är för problem man har till någon som inte vet vem jag är betyder massor......Annars hade jag väl varit en tryckkokare som snart hade varit färdig att explodera.

image890


Det känns lite riskabelt att skriva ut detta......Tänk om det inte går vägen. Usch så hemskt det hade varit, men jag behövde få berätta om det.....Det känns så otroligt alltihop.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Va härligt för dig!!
Ha en fin dag!!

Postat av: Think Twice

Håller tummarna att allt går bra!
Passar på att önska dig en helt underbar helg!
/Kram

2007-10-05 @ 11:12:26
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback