"shit pommfritt"....

image918



Snacka om att jag är trött........Har jobbat hela dagen och känner hur ögonlocken börjar bli tyngre och tyngre. Ibland när jag jobbar på helgen blir det nästan för mycket....väldigt intensivt. Men det är ändå härligt för tiden går fort och kul har vi :)
Mycket är det hemma också just nu......Hur mycket som helst att göra ju. Just nu har jag ont i mesta delen av kroppen......Så jag undrar om jag orkar hålla på en vecka till med packning och röjning. Jaja, jag måste ju men jobbigt är det:) Snart, snart är det dags......Känns verkligen superduper. Vill bara att allt ska vara färdigt nu. Shit vad jag alltid är otålig då. Allt ska hända på momangen......Jag är verkligen jättedålig på att vänta ;)

image919


I morgon kommer min lillebror och hjälper oss att flytta lite grejor till lägenheten så får vi bättre plats att röja vidare i huset.....Ska bli skönt. För emellanåt får vi knappt plats med oss själv mitt i röran, så att få undan lite otympliga grejor underlättar onekligen. Tack lillebrorsan :)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Att flytta är både kul och jobbigt...jobba inte ihjäl dig nu bara...

Postat av: Borthy

Du är kanonduktig! Kämpa på! Tänk possitivt att det är skönt att rensa ut! Släng mycket gammalt skräp! Kram

2007-10-20 @ 23:26:23
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback