änglar finns..........

image863


Vet ni att det vandrar omkring livs levande änglar på vår jord? Två av dem vandrar på samma jord som jag....I min lilla by. Tänk att dessa förmodligen räddar allt jag har kärt.....Räddar nästan livet på mig.....Två vilt främmande människor (änglar) är beredda att hjälpa oss...OSS......Kan ni förstå vilken jättegrej? Nu har äntligen förhoppningen tänts om att det finns en framtid för oss också......Jag har fått hoppet tillbaka. Samtidigt har det fått mig att tänka på vilket jättejobb vi har framför oss innan vi kan slå oss till ro......Jag blir rent matt av att tänka på det....Men, men, det är smällar man får ta. Tänk, vi kanske kan fira en riktig jul vi med:). Jag blir tårögd bara jag tänker på dessa änglamänniskor.....Att det finns sådana i dagens sverige.....Tror knappt det är sant...Undrar om jag kan sova i natt? Kommer väl att mala runt i huvudet, alla dessa tankar. Förhoppningsvis förresten så dröjer det inte för länge nu innan jag kan blogga som vanligt igen:)

Nu ska jag ta en snabbrunda hos mina favoritbloggare och sen ska jag sova.....God natt

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gud, vad jag blir glad när jag läser dina rader!! Men du vet ju... änglar rycker även in och hjälper varandra när det behövs!
Du har varit en räddande ängel för mig så så så många gånger sen jag började blogga.. hur ofta har jag inte fått varma tankar, uppmuntrande ord, styrkekramar, välbehövliga skratt... av dig! Så.. precis som du säger.. det går omkring livs levande änglar på vår jord! Och du min kära kära vän - är en av dem!
Så jag skickar ett tack till honom däruppe att han skickade lite hjälp till en ängel som behövde lite stöd nu..!
En ängel som finns där så ofta för mig!
Ha det gott..vännen!
Dröm vackraste..
Många många kramar..
Ps. Tack snälla för att du berättade... det värmde och gjorde mig så glad för din skull!!

Postat av: Think Twice

Vad härligt att du ser en ljusning!
/Kram

2007-09-24 @ 11:15:45
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: ejmis

Låter jättebra! =)

2007-09-24 @ 20:53:14
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Du måste berätta exakt vad som hänt, låter helt fantastiskt, jag håller tummarna jättemycket för dig! Du klarar det! Kram

2007-09-25 @ 08:17:53
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback