go´kväll......

Tittar in en snabbis så här på kvällskvisten.....Lugnt och skönt är det för hela familjen utom jag ligger i sina sängar. Jag är trött men ändå inte.....Kanske lite uppjagad som vanligt och måste varva ner i lugn och ro:)
Nu känner jag att man börjar få in rutinerna igen här hemma efter sommaren....Med skola, läxor, sänggående mm. Det är minsann inte lätt att komma in i gängorna igen efter en lång och ledig sommar. Men sakta och säkert börjar det funka:)

image842


Nu har jag bara en dag kvar att jobba denna veckan och det ska bli skönt att vara ledig ett par dagar. Fy vad det är mycket stress på jobb just nu....Eller, jag är nog stressad och gör allt större än det är....Men hur det än är med det så känns det stressande och jag behöver lite ledighet:)

image843


Oj, vad många i bloggvärlden som håller på med GI just nu......

image844


Jag har prövat det någon gång och gick verkligen ner massor.....Eller, ja iallafall tog jag fyra kilo på en vecka men det är ju faktiskt ganska dyrt att köra en sådan diet så jag har inte fortsatt. Jag har ju faktiskt lyckats ändå:) Har just nu gått ner nio kilo sen i Juli eller något.....Minns inte riktigt när men ändå. Inte illa pinkat.....
image845

Visserligen äter jag nästan ingenting och vet att det är fel väg att gå men min mage har aldrig mått bättre än nu.....Så fort jag äter minsta lilla för mycket blir min mage alldeles bullrig och så får jag magknip. Men nu är det bra med den:) Det är skönt.


Nä, nu får jag nog snart stänga ner här.....och komma mig i säng:) Fast det är svårt att slita sig nu när jag har chansen till en dator......Men men, vi ses och hörs. Kramen.

image846


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ha en fin dag!!!

Postat av: Borthy

Vad duktigt, 9 kg sedan i Juli! Hur mycket är ditt mål? Jag håller med dig, GI är verkligen dyrt men det verkar vara det enda som funkar för mig. Samma med min mage, den mår mycket bättre utan socker och snabba kolhydrater! Njut av dina lediga dagar, hoppas att du kommer att känna dig stark och pigg! Kram tills vi hörs igen!

2007-09-13 @ 13:13:53
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Sussi

Hej! Hur går det med allt? Jag har inte riktigt fått ro i kroppen att skriva under mina nattpass. Lova att tro på dig själv nu och börja beta tag i en liten sak om dagen för att fixa till ditt liv, lova! Berätta för mig hur det går! Jag tycker du är så stark och kan inte fatta allt elände som du varit med om! Tänker på dig jättemycket! Fixa elen nu, lova! Börja med det! Kram

2007-09-13 @ 13:17:14
Postat av: Elisabeth

Jag har tilldelat dig ett bloggpris!!
För att... jo, för tusen saker som jag knappt har ord för!! Men främst... vad skulle jag ha gjort utan dig? Din vänskap och den glädje du förmedlar.. trots att jag vet att du har det tungt själv många gånger... så har du ändå alltid ett värmande, och bärande ord över till mig.... bara en riktig vän kan göra så!!
Tack för att du finns, tack för att du är den du är och tack för att jag får vara din vän..tack!!
Varmaste av kramar..!

2007-09-13 @ 14:53:47
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Åsa.S

Ja, jo, dyrt blr det, det har jag märkt. fast det är ju dyrast de här första "extrema" veckorna. Mina mage funkar fint av GI!

2007-09-13 @ 18:33:34
URL: http://glansigyta.bogg.se
Postat av: ejmis

4 kilo på en vecka?! Hoppas det blir så för mig med =)
Men du min vän, du måste ju äta!!

2007-09-13 @ 20:44:56
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Den enda GI metoden jag kör är GodisIntag.....räknas det ;-)
Kram

2007-09-18 @ 15:59:07
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback