go morron....

image793


Det ser ut att bli en vacker, solig dag här idag........Tack, någon däruppe bestämde sig visst för att vara lite snäll idag ;) Inte ett moln finns på himlen och det blåser inte alls......Det innebär ju att man kanske kan tillbringa lite tid utomhus idag.
Ska snart dra mig in i duschen för en uppfriskning.......Ska bli skönt. Förresten så ska jag klippa mig på måndag:) Jippie.......Hur skönt ska inte det bli då?
Hoppas alla får en superduperhelg...........See you later alligator:)

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag borde också klippa mig....när det blir dreadlocks i min nacke då är det dax! var det inte du som hade pälsmössa vill jag minnas från tidigare inlägg? :-D

Postat av: Marie

Vilken fin bild !
Mästerfotograf ???
Väldigt fin blogg du har!

2007-09-02 @ 20:17:51
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback