hejsan svejsan....

image854


Tjo, vad jag är slutkörd idag.......Har jobbat hela dagen och det har varit mycket intensivt. Först började dagen med att jag försov mig......Inte så jag kom försent men jag hann inte med det jag vill hinna med om morgonen:(.

image855


Sen var det några missöden på jobb som gjorde mig irriterad.......Jag brukar vara snäll och trevlig men idag blev jag rent av otrevlig mot en arbetskamrat och det gillar jag inte, även om denna gjort något fel. Så jag har bett om ursäkt.....usch vad jag mår dåligt av att vara otrevlig......Måste lära mig att ge konstruktiv kritik utan att må dåligt av det. Nåväl, resten av dagen var bra även om det var intensivt.

image856


Var på någon kattutställning här i byn. Där fanns fina katter men också riktigt "fula" ena......Vad är det för konstiga katter det finns? Vissa hade fruktansvärt intryckt nos, värre än en bulldog ju!!! Sen fanns där JÄTTEstora katter med massor av hår.....De såg faktiskt läbbiga ut. Sen undrar jag vad det är för människor......Som de höll på med de stackars kissarna. Kammade stup i kvarten och bar omkring på de små liven. Om jag gjort så med våra katter hade de blivit vansinniga på mig ;). Nä, tacka vet jag vanliga "bonnakatter" som får springa och gå som de vill.......Men för den sakens skull fördömer jag inte folk som håller på med det....Det är bara inte min grej.

image857

Annars har vi haft väldigt fint väder här i söder idag......Japp, där kom det där väderpratet igen;) Verkligen som värsta sommardagen ju.......

Ses sen...

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har aldrig varit på en kattutställning, måste testa det någon gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback