hemsk vecka.....

image867


Inget går någonsin som man vill........ Har haft en vecka med ständigt ont i magen. Vet inte om jag ska tro på änglar eller vad. Det kan ju vara något speciellt som gör att de inte svarar men jag blir ju orolig......Skulle verkligen behövt alla besked till idag.
En stor eloge och en dagens ros dock till dem som tog tag i min förfrågan snabbt och faktiskt biföll den.....
image868

Men just nu vet jag inte om det hjälper mig. Usch, vad är det för en situation jag har försatt mig i??? Det är så lätt att vara efterklok.
Inlägget nedan med "skit" var ett uttryck för all min frustration.........Det snurrar ju rundor i magen på mig så jag vet knappt var jag ska göra av mig.......Jaja, jag får väl ta det lugnt och hoppas på det bästa, men jag hade ju hoppats på en lugn helg där man vet vad som ska hända.......
Ska jobba idag och i kväll.......Sen slöa mig i morgon och tror faktiskt att jag ska hälsa på mamsen på söndag....Behöver komma hemmifrån lite nu. Vi ses och hörs.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas du får en bra helg trots allt...Kram!

Postat av: Camilliondollar Baby

Kram!

2007-09-28 @ 20:55:10
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: Sussi

Hej Anicka. Jag har läst. Du kämpar och det gläder mig! 185 km för 6000 kr! Jag förstår att du tror du kommit till himmelen! Hos mig är allt spänt och snäsigt men du ska inte tro vi pratar, nej då, usch vad jobbigt allt är! Jag återkommer, nu ska jag rapportera till natten! Kram och kämpa på!

2007-09-28 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback