kväll.....

Sådär ja....Nu har jag äntligen lättat mitt hjärta för någon. Det känns så skönt och jag känner mig ju rent av gråtfärdig.......Det behövs att man har någon att "prata" med som inte känner en för det är så pinsamt allting....Tack du goe som låter mig berätta.

image824

Lång kväll det här.......Ska nog snart sova för nu är jag jättetrött. Har suttit och löst korsord innan och det tar verkligen på ögonen.....Men kul är det:) I övrigt har det väl inte hänt så jättemycket idag och telefonsamtalet kom inte.....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad bra att du fått "lätta på trycket" lite. Kram!

Postat av: Anna

Det är bra att prata när det behövs.. skönt att du gjorde det. kram

2007-09-08 @ 11:09:17
URL: http://annaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback