brinnande ben..........



image2459


God kväll...... Bidde sent idag. Jag är nog inne i en period då bloggandet inte är allt..... Känner inte alls samma stress som innan då sonen har datorn. Men jag är ändå inte beredd på bloggpaus. Behöver förmiddagsbloggandet =)
Mina underben brinner...... Fy fasiken alltså. Så här tror jag aldrig det har känts förr. Gör riktigt ont =O. Stod i affären i kö innan idag och helt plötsligt "försvann" benen för mig. I ett par sekunder kände jag inte underbenen......
Kvällen har varit lugn i alla fall... Har fått maken att ta hand om alla hushållsgöromål =) Så jag har mest suttit och vilat..... Åt nyss en stooor tallrik glass =)




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag tror det är nyttigt att pausa lite i ett intensivt bloggande ibland.
Kram på dej!

Postat av: maskroser

sov söt om du kan med brinnnande ben jag har ju springade ben ja det är jobbigt att benen håller på så .... natta kramen på dej och du imorgon då är det ontdag som du säjer ibland ...hihi idag har det varit trisdag ....
hur blir det på
månsdag ostdag , fridag
sördag synddag ja där har vi dem alla hihi

2008-04-08 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback