det var på håret.......




image2578


Jaha.......... Då var håret ett minne blott =O. Japp.....Idag gjorde jag slag i saken och snaggade håret =) Vilket lyft alltså........ Helt plötsligt blev jag en annan människa. Jag tycker själv att jag ser snyggare ut.......Inte så hängig i ansiktet. Sen är det en annan fråga att lillkillen tycker att jag är jättepinsam ;). Nu har jag funderat länge nog på om jag skulle göra och idag var det lika bra att göra det.......
Annars har dagen inte bjudit på särskilt upphetsande ting.... Det spar jag till i kväll ;) Somna i soffan innan efter promenaden..... Nu tittar jag på körslaget.......


image2579



Kommentarer
Postat av: sessan

Tjenis tjejen, bilder på nya frillan tack ;=)

Hoppas du får en skön lördags kväll

KRAM

Postat av: Helena Lundqvist

Bild! Bild! Bild! Bild! Bild! Bild! Bild! Tack.....;)

2008-04-19 @ 20:56:30
URL: http://helu76.blogg.se
Postat av: Yegane

Hoppas du har haft en jättebra dag.
Trevlig kväll :)

Yegane

2008-04-19 @ 21:21:43
URL: http://yegane.blogg.se
Postat av: maskroser

oj det var tufft gjort nu vill vi se en tuff brud i lyxförpackning ......kram på dej

2008-04-19 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback